Domo-kun Cute

Followers

Monday, January 31, 2011

Identiti Budak Comel Tembam Ni

Namanya muhammad hadif.....agak-agak aku sekarang umurnya 3 tahun tak silap aku la.....
Ini adalah sepupu aku yang comel dan tembam....
Aku suka sangat dengan pipinya buat aku geram.....
Ish.....rasa macam nak cubit aje pipinya.....
Geramnya...........!!!!!!!!!!!!!
Kadang-kadang aku bergurau dengannya atau bermain dengannya.....Kadang-kadang aku bawa dia berjalan dengan mendukungnya........
Sebab aku mendukungnya dan membawa jalan kerana taj dia lupakan aku....dan supaya dia rapat dengan aku sampai la... dia sudah besar........
Apabila dia....mengambil benda-benda kecil.....aku kena ambil daripadanya dengan cara yang baik dan pujuk dia sehingga dia berikan benda itu kepada aku.....
Kalau aku mengambil benda itu daripadanya dengan merampasnya.....dia akan hantukkan kepalanya didinding atau di simen.....Jadi aku kena menganbilnya....dengan cara yang baik........ Aku amat menyayangainya....bahkan kita bukan adik beradik tetapi saudara saja......Aku sudah anggapnya macam adik aku sendiri.......I Love You My Beloved Brother.......................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...