Domo-kun Cute

Followers

Monday, May 28, 2012

Ini Semua Mesej Berantai

Hari ini aku nak kongsi tentang mesej berantai ni .  .

(sila tekan untuk lihat lebih jelas)

Cerita terbaru tentang dajjal??
apa cerita terbaru tentang dajjal??
orang pakat meteorologi bahagian rusia terdengar bunyi ganjil pada pukul 3 petang . . terdengar suara NGAUMAN RAKSASA ?? yang peliknya dajjal bukan raksasa tetapi ia seperti manusia . . 
ayat di dalam gambar di atas menyatakan "menurut para ulama, itu suara DAJJAL yang berusaha naik ke BUMI"?? perkataan "naik ke BUMI" setahu aku yang naik ke bumi bukan dajjal tetapi YAKJUJ MAKJUJ ,  astagafirullah al azim ini salah fakta ni... saja mereka cerita .. =="
Lagi satu aku pelik ayat ni "sesiapa yg membaca tolong SHARE kepada 20 umat ISLAM, jangan dpermainkan LILAHITA'ALA dan DEMI ALLAH ini AMARAN, and dlm 12 jam anda x kirim pd 20 umat islam anda akan dapat musibah seperti dibenci orang2 dan sial sehingga umur 48 tahun" pelik pelik . . siapa la yang mengeluarkan kenyataan yang salah ni... Cuba korang fikir takkan la kita akan dapat musibah yang dinyatakan di dalam gambar tersebut . . Ini semua SATU PENIPUAN !! Cuba korang fikir lagi sekali , takkan la ALLAH akan memberi musibah yang dinyatakan di dalam gambar tu . . Allah takkan berbuat begitu kepada hamba-hambanya yang tak menghantar kenyataan tersebut . . 
Dulu aku juga dapat banyak surat berantai , aku tak buat apa-apa , buat tak tahu je.. tak ada satu pun musibah yang menimpa aku . . 
Lagi satu orang YAHUDI suka tengok umat islam sesat  . . so renung-renungkan lah . . =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...