Domo-kun Cute

Followers

Sunday, January 30, 2011

Identiti kisah Budak ni

Nama budak ni.....Muhammad Firas Arif B. Hazlimshah.......Nie.....adik aku.....
Dia nie berumur 5 tahun.....sekarang ni....tadika.......
budak ni.... selalu suka kacau kakak nya......yang bernama....Nur Atikah Nabihah Bt. Hazlimshah.......
Apabila...dia mengacau kakaknya....kakaknya mengamok......macam mengeluarkan api yang membara....dihatinya....kerana dikacau oleh adiknya.... Adik aku ni.... kadang-kadang suka kitorang ikut cakap dia....ape yang dia jumpa...mesti kena bagi dia.... kadang-kadang boleh buat bergaduh.....
adik aku ni...selalu nak dekat neneknya.....di tampin.... kalau neneknya pergi mana-mana... mesti adik kecik aku ni... nak ikut......
sampai nak menangis dia...kalau...dia nak ikut neneknya... macam dia ni.... tak pernah jumpa nenek...padahal....dia jumpa selalu....... Ish ish ish....budak ni..... aku memikirkan kenapa dia suka kacau kakaknya....kerana...kakaknya manja......kadang-kadang dia ni....bergaduh, bertumbuk.....dengan kakaknya.....Isk isk isk........ budak ni.... tak fikir yang dia ni... kecik lagi.....
adik aku ni...lasak....memang la....dia suka kacau....kakaknya.....
mak aku cakap...dia jadi lasak sebab makan gula-gula... sebab tu...la.. dia jadi hiper....active......
so..sekarang ni... tak boleh la...aku bagi gula-gula kat dia....
kalau aku bagi...nanti aku lak yang kena......
Jadi....adik aku ni...kena kurangkan memakan gula-gula......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...